tisdag 2 oktober 2018

Om jag inte vill ha det här - är jag rasist då?

Och ni som kallar er för antirasister, och VILL ha det här, t.o.m strider för det -  varför vill ni detta helst av allt?





På tre veckor skedde fem attacker av olika slag riktade mot stadsdelsförvaltningen i Spånga-Tensta. Nu misstänker man att åtstramningen av avhopparverksamheten för unga kriminella kan ligga bakom attackerna.
– Jag får indirekta tips om att jag inte borde driva igenom förändringar i verksamheten, säger stadsdelsdirektör Per Kjellander


Domen föll över kulturpersonen, 2 års fängelse på bara vittnesmål utan bevis. Nu säger inte jag att det är fel men 20 somalier våldtar en kvinna i Fittja, misshandlad och med dna ifrån två i trosorna, ingen straffas!? Vad är det här?

Tre män överföll & rånade grovt en 82-årig man med cancer & parkinson. De knäckte ryggen på den sjuke mannen. Här springer de iväg flinandes efter dådet!

AFTONBLADET.SE
Föreläsare hos Sveriges förenade muslimer: "Kvinnor får inte gå ut utan lov"


delat en
länk.

EXPRESSEN.SE
Staten kör ända in i kaklet på en trimmad menscykel
Menscertifiering av svenska arbetsplatser.



7 kommentarer:

  1. Fyllde 66 förra veckan och är jävligt glad att jag har större delen av livet bakom mig så jag slipper konvertera till islam.

    SvaraRadera
  2. En mycket bra sammanfattning vad som pågår i det Sjuka Sverige. Din blogg blir bara bättre och bättre.
    Våldtäkt mm av invandrare blir det låga straff eller inga alls men gud nåde den som skriver sanningen på nätet då blir det rättegång och fängelse. Det är detta som sju(k)klövern har levererat till det svenska folket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar med glädje!

      Delar också uppfattningen om att livet i Sverige inte är nånting som jag kommer att sörja för egen del den dag då jag sluter ögonen. Närmast befrielse.

      Radera
  3. Tack för allt arbete du lagt ner....inte bara på denna artikel Carina !
    Vi är många som ser det med samma ögon som du.
    Närmare 1,3 miljoner,som jag nu fått lära mig, framöver skall kallas "populister" !
    C:a 1/5-del av Abzurdiens befolkning,och 1/3-del av Tysklands tillhör nu denna vår skara,som dagligen ökar i antal !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lasse, att du är med mig efter alla år, betyder mycket, det känns som en bra tröst att vi har varandra!

      Radera
    2. Vi "normala" får söka hålla samman,i onda som goda tider ! F.ö. kan jag informera dig,att vi nu fått kyla i södra delarna av landet. I dag tvingades jag taga fram mitt el-element, för att inte förfrysa fötterna i lägenheten.
      Som bekant skall de ju sparas in på allt.....
      Vad betr.ombyggnaden av Kgl.Hufvudstaden till en biotop,med cyklande "glada gröna" sker samma i min lilla stad !!!!
      Cityhandel är snart ett minne blott....

      Radera
    3. Har Militanta Partiet tentakler där också?

      Radera