tisdag 23 januari 2018

Välkomna flyktingar, till samma shithole som ni kom ifrån.

Jag läser om Ibrahim Talal som flytt från Syrien, och eftersom Libanon, Turkiet och Jordanien stängt sina gränser, så hamnade Ibrahim Talal och hans familj slutligen i Alexandria, Egypten. 

Flykten blev en skräckupplevelse, för dyra pengar skumpade de fram på flaket under brännande sol utan vare sig vatten eller mat i fem fasansfulla dagar. Flera svimmade, andra grät hela vägen. - "Ett par småbarn ramlade av men den drogade föraren stannade inte. De lämnades bara i ökensanden bakom oss. Jag glömmer aldrig skriken, de kommer att förfölja mig resten av livet." 

-"Men här vill jag inte vara, jag vill dit bort - till Europa", säger Ibrahim Talal, och pekar mot Europa.  

Och jag ser hur dessa drabbade människor har en dröm,  bort från allt elände, grymhet, förtryck och ondska i den muslimska krigarvärlden. Jag tänker mig att dom nånstans inom sig drömmer om frihet, fred, säkerhet, trygghet, mänsklig värme, lag och ordning och ett väl fungerande samhälle. 

Och så kommer dom HIT - till detta nyislamska kalifat. Samma pyramidala helvete som dom själva skapat här- samma som dom flydde ifrån!!

Med imamvälde, barnäktenskap, omskärningar, skamvåld, kvinnoförtryck, svenska skolsystem som vurmar för slöjor och burkinis, gruppvåldtäkter, blodsfejder, förfallen sjukvård, förlamad våldsskola och propagandaTV. 

Varför i all världen ska dom hit och förstöra sina - och våra - arma liv? 

För att allt är "gratis"?

Som om allt skulle bli bra och allt ont gå över om bara svenska tvångsskatteslavar lämnar ifrån sig sitt land, sina rättigheter och allt dom äger och har.

3 kommentarer:

  1. Bakom detta invandringshelvete finns personer som till exempel George Soros som för snöd vinnings skull är beredd att med alla medel krossa vilken nationalstat som helst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad vinner han på att ersätta ett öppet samhälle av hundraprocentigt lojala skatteinbetalare, till ett stängt kalifat med skattenmottagare?

      Radera
  2. Han själv tjänar enorma summor när ländernas valutor rasar i värde. Det är hans modus operandi. Han tjänade miljarder under den svenska finanskrisen 1990 som han också låg bakom och utlöste.
    Konsekvenserna av sitt handlande är han totalt ointresserad av. De är sådant som ländernas respektive regeringar får ta hand om.
    Det skulle inte förvåna mig det minsta om han skulle finns någonstans i bakgrunden i Venezuela krasch.

    SvaraRadera