tisdag 26 september 2017

($)ocialdemokraternas enda sanna mening med sin politik.


5 kommentarer:

  1. kloka damen2017-09-26 15:37

    Nu försvann min kommentar igen. Undrar om det är nån sosseälskare som raderar fritt. Så irriterande.

    SvaraRadera
  2. kloka damen2017-09-26 15:39

    Vad gör en landshövding som egentligen kommunalråden kan göra? Förlegad titel för avdankade politiker.

    SvaraRadera
  3. Kloka damen, attans så ledsen jag blir, jag missar förmodligen hur mycket som helst. Har senast idag skrivit till blogspot och krävt ett enklare kommenteringssystem. Men jag ropar i skogen. Mig händer det dock aldrig, och inte den elake träbocken anonym heller :(

    SvaraRadera
  4. Snälla! Förklara vad du menar med "Blåser småsparare på pengar"

    SvaraRadera
    Svar
    1. kloka damen2017-09-28 17:19

      Vi är alla blåsta. Har du inte fattat det anonym? Titta bara ut. Går snart inte att leva i rövarnästet Sverige.

      Radera