lördag 16 april 2016

De ensamkommande barnen "måste stjäla, råna t.o.m döda"

för att få ihop pengar till heroinet, som de ca 30 000 afghanska ensamkommande barnen behöver för att orka leva i vårt miserabla land och stå ut med sin hemlängtan. Våra skattepengar som vi försörjer dem med, måste nog höjas - dom räcker inte ens till dagsransonen knark.

Det är såklart inte barnens fel. invandrad kriminalitet brukar ju bero på bristen av den där fritidsgården. Men nu är det utan tvekan langarnas fel, säkert svenskar.


7 kommentarer:

  1. SVT säger sanningen?
    Hur vågar de?
    Det blir bara mer och mer overkligt att höra om den nya svenska verkligheten.
    Tror inte alls att samhället klarar av detta.
    Har ju hyst ett svagt hopp.
    Spännande är det ju i alla fall.
    Verkar inte som om Belgare är helt nöjda heller.
    Kanske generalstrejk den 26.
    Tur man har egen bil.
    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Jungman...Om jag minns rätt finns det kanaler i Belgien...så då måste det räcka med en roddbåt med en Seagull eller en Brithis Anzani om det nu ska vara Engelsk framdrivning.

      Stefan H

      Radera
    2. Seagull har jag haft!
      10% oljeinblandning. Rökridå...
      Klassisk Britisk annars : Merlin.
      Det visade sig vara en Falcon, fågel, och inte trollkarlen.Minns jag rätt var det 168000 tillverkade. Skall på Loppis... Missade Lorrainskan förra veckan, tyvärr.

      Jungman Jansson

      Radera
    3. Överlevde loppis!
      Vackert i naturen nu!
      Kanaler: läs gärna på nätet om två Belgiska storverk: Ronquieres inclined planes och Stephy- Thieu lift.
      De kan ibland...
      Ljungman Jansson

      Radera
    4. Vad gäller B Anzani: Ser ut som en B22.
      Ännu komplex vad gäller start av dylik.
      Lyckades mest ge mig själv en högst ofrivillig duvning med startsnöret vid mina resultatlösa startförsök av en B 22:a.
      Vilka bedrövliga minnen...
      Fast RR -SF 65- orna var bättre.
      Men då var jag äldre.

      Jungman Jansson

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att hela regeringspartiet tuggar utav bara f.. så som det ser ut i landet.

    SvaraRadera