torsdag 8 oktober 2015

Flugan i soppan av idag.


6 kommentarer:

  1. Blev bjuden av kompisen till Norrköpings bästa italienska restaurang med pizza. Vi snackade och åt och så såg jag ett pubeshår på kant av min pizza när hade ätit en halva. Ropade på servitören och han tog bort pizzan. Ingen ursäkt, ingen avdrag på priset, ingenting. Fy fan för utlänningar! Som säger sig vara italienare men inte är det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  2. Grattis till att du hittade en satirisk teckning i DN för ett par dagar sedan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsegoda alla som inte läser DN av politiska skäl!

      Radera
  3. Hade varit på Hälsomässan i Stockholm som utställare i 3 dagar och 2 av mina kompisar kom och hjälpte med, tur för det, för vi sålde som sjutton. Kompisarna ville inte få betald så jag bjöd på middag på en krog i närheten var de bodde och var jag skulle övernatta.
    Jättetrevlig kvarterskrog. Mysig inredning. Jättegod mat. Plötsligt ramlade en av gästerna ner från sin stol och började spy. Han spydde i kaskader.
    Vi var halvvägs i vår mat. Servitören sade att han brukade göra så. Ingen ursäkt. Jag var tvungen att betala och vi gick.
    Pubeshår-episod hände ett par år efteråt. Allt på 2000-talet när det inte fanns kamera i mobilen.

    SvaraRadera