lördag 28 september 2013

Erik Pelling (S) svarar gokväll yxskaft.


Erik Pelling, S i Uppsala, svarar på frågan Ska ett riksdagsparti bedömas efter sin politik:

- Ett parti ska bedömas utifrån sin politik givetvis. Därav epitetet "främlingsfientligt" om Sverigdedemokraterna.


Mitt svar:

Nja, Erik Pelling, att upprepa ett påstående som jag uppfattar felaktigt förklarar ingenting . Jag skickade dig en länk med SDs politiska program, sen bad jag dig styrka ditt förtal om "främlingsfientligt "parti med fakta och länkar. Jag väntar fortfarande på ett hederligt och rakt svar.
För inte vill väl ni Socialdemokrater föra alla väljare bakom ljuset med indoktrinering och reflexmässiga nidbeteckningar på politiska motståndare? 

Motståndare som, i ärlighetens namn, inte skiljer sig när det gäller människosyn från dig och S, mer än att de vill förändra invandringspolitiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar