torsdag 1 augusti 2013

Boel Godner S, står för makaber svensk fördelningspolitik.


I invandrartäta Södertälje skenar socialbidrags­kostnaderna och nu har politikerna kommit på ett fiffigt sätt att spara pengar på den utdöende rasen. Och  utan att reta upp den nyanlända befolkningen. Fattiga gamla människor som dör i kommunen ska inte längre få någon gravsten eller dödsannons på socialtjänstens bekostnad.

Boel Godner (S) säger att beslutet var nödvändigt. För att kunna fortsätta försörja de nyanlända frifräsarna och gratisätarna.

Oj, mitt öga blir så fuktigt.Sverige är så jävla duktigt.

3 kommentarer:

  1. Den sista raden på bilden håller jag gärna med om.
    Bör vara hopkopplad med artikeln i Kristianstadsbladet om "ensamkommande" som knappast innehåller ett vettigt ord, bara rövsl-e..

    SvaraRadera
  2. Jag kan göra det lätt för mig Arlav, den här bilden på alla mina inlägg!! Skulle funka!

    SvaraRadera
  3. Smart av Godner att ställa grupp mot grupp. Snart skall väl också den mest trögtänkte, sovande svensk vakna

    SvaraRadera