onsdag 31 juli 2013

En hemlizzzz!








7 kommentarer:

  1. Som svensk vet jag och nyttjar denna spak,varje gång jag ändrar körriktning...
    Men i min stad är det allt färre bilar som är utrustade med denna finess...Nu är min bil av äldre årgång,och denna nymodighet från damals finns tydligen inte i de yngre årgångarna,av BMW och Mercedes längre !
    I varje fall ser jag aldrig den nya stadens bilister nyttja den lyxutrustningen.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du det kan påverka deras körvanor,och deras moderna bilars elektroniska utrustning ?
      Om så är fallet skall jag gärna satsa denna summa...
      Nu har mina gamla glasögon tydligen (enl.dig),den fördelen att de begränsar ögats möjlighet,att fånga upp all dagens nya dräck...

      Radera
    2. Nu är Dum-Dum här igen, Lars, han tycks inte begripa hur fruktansvärt oönskad han är här.

      Radera
  3. Jösses vad jag retar mig på detta beteende! Värst är nästan de som plötsligt hittar spaken när de redan har börjat svänga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också, blir furioso. Där kan man stå och vänta snällt....man känner sig som ett fån.

      Radera
    2. Känner igen den bilden, alltför väl.

      Skogis.

      Radera