söndag 21 april 2013

Agenda kör varv 793 om Omargate.

Nollan Leffe Karlsson, "Abd al Haqq Kielan", har hittat ett sätt att bli upphöjd person som utfrågas i statsTV-s Agenda. Well, det finns olika vägar till 15 minutes...........Eftersom han är för gammal för Idol, har han valt biggest loser.

Jag är nu spyfärdig på S, spyfärdig på kränkta och högröstade äkta och oäkta islamister, spyfärdig på medias hysteriska upphaussning av mångkulturen som inte är mångkultur utan muslimsk invadering. 

Det går inte att ta nånting av det här på allvar.



7 kommentarer:

  1. Carina:
    Gör som jag sök ut ett musikprogram på YouTube,och titta via din PC på TV-apparaten !
    Själv tittade jag igår kväll på Jerry Lee Levis stora konsert,i samband med hans 25-åriga jubileum..Men gillar du annan typ av musik,finns det ju ett stort urval.
    Ett gott råd Carina,som skonar dina nerver!

    SvaraRadera
  2. Mångkultur i fred ledande till monokultur i krig? För att travestera Sveriges säkerhetspolitiska formel (innan Regeringen Reinfeldt). När den muslimska populationen når en kritisk massa kommer kraven på sharialag och kalifatet men det har inte de onyttiga idioterna fattat än.

    SvaraRadera
  3. jag håller med, men jag tittar inte,
    men det är jobbigt att veta att det pågår,
    jag har bekanta som tror allt som sägs på svt är sant,
    som gammal sosse hoppas jag dom spricker av förljugenhet denna gång
    SD 2014

    SvaraRadera
  4. De här som tror på allt - hur är de skapta, och varför?

    SvaraRadera
  5. En "kritisk massa" är när Sverige vårt fosterland inte har den kapaciteten att kunna skicka upp en rote (2) plan vid ett fingerat anfall av ryska bomb och attack plan från Ryssland.
    Allt ska gå till andra som just nu gör en invasion av Sverige.....våra invandrare!!!!!

    Stefan H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad jag dessutom läst mellan raderna,är att beredskapstankarna för bränslet är tomma !
      Vet inte vad en sådan säkerhetsåtgärd,som en insats från en rote kostar.Men under min tid ansågs den vara en dyr angelägenhet.Möjligen har man nu tvingats priorietera bort,såväl bränsle som flygningar,och enbart lyfta vid speciella förevisningar "för våra egna" ?

      Radera