torsdag 14 februari 2013

Sverige sina brottslingar har.

Så här ser det mycket  sorgligt nog ut i mångkulturien, det har vi bittert lärt oss. Inte minst av tunnelbanerånaren.









Men.







I USA satt den här mannen vid namn Billy och  bad om en slant. En ung kvinna stannade och gav honom allt hon hade i fickan - men råkade också tappa sin enormt dyrbara förlovningsring samtidigt. 

När hon uppdagat  förlusten rusade hon och letade över- överallt, och när hon slutligen kom till Billy undrade hon om hon kunde ha tappat något väldigt värdefullt hos honom. Den här? sa Billy och tog fram diamantringen åt den lyckliga kvinnan.

  - Inget märkligt, sa Billy, jag växte upp med min morbror som var pastor, så min anständighet har jag kvar.


Vackert.


2 kommentarer:

  1. Vad gäller situationen inte minst i Sverige, tror jag mer på den övre illustrationen. Den nedre är trevlig och medmänskligt varm, men verkar vara ack så sällsynt. Men, det är den bilden som MSM och det övriga etablissemanget vill att vi ska se. Många gör det också.
    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Tror faktiskt att det har med religion att göra, den stora skillnaden.

    SvaraRadera