måndag 17 september 2012

Tough one!


5 kommentarer:

  1. Ingen lätt fråga, nej. Men riktlinjen är väl att mannen har fel alla de gångerna han inte är överens med kvinnan. Om han sen är mannen som pratar med träd, eller med en tapet kan väl iofs. kvitta. Kvinnan har av princip alltid rätt tills historien har visat att hon har fel. Inte ens då är det alldeles självklart att hon hade fel. Skämt åsido, det finns kvinnor som resonerar så. Några finns nog i Fientligt Initiativ. (FI). Känner mej litegrann ute på ett gungfly här. Jag lämnar ämnet. Skogis.

    SvaraRadera
  2. Det är klassiskt. Tror att det bara är ett överdrivet skämt, känner själv ingen enda kvinna som är sån besserwisser. Själv är jag helt o-dominant. Har varit sen sandlådan, om nån tog spaden från mig, så grävde jag med handen. Men Björn hävdar bestämt att han bara tror han bestämmer....

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte ens. Skogis.

    SvaraRadera
  4. Äh, Skogis du vet hur långt man kommer med god tro och stora skor......

    SvaraRadera
    Svar
    1. God tro har jag väl emellanåt, men med 43:or kommer man inte långt. Om man inte är ute och går, förstås. Skogis.

      Radera