onsdag 23 november 2011

I have a dream.


Feminix har som dagens citat från janstefans, en av mina häftiga kommenterare:
"För mig är det helt obegripligt att någon kan rösta på dessa helt sanslösa, ljugande, verklighetsfrånvända och svenskfientliga ryggradslösa amöbor till politiker som ska representera det svenska folket, som tillråga på allt inte finns....
Kan någon förklara för mig att de fortfarande ligger över "riksdagsspärren"...!!"

När jag läst janstefans satt jag och drömde mig bort.
Jag såg framför mig en stor och högtidlig Upprättelseceremoni, den 22 november 2031.
Det står en åldrad, härjad och ångestfylld skallig man med svart blod, på podiet i Stockholms Stadshus.
Han faller ner på knä och messar:
-"Till alla drabbade i den etniskt utrensade svenska minoriteten.
Jag och mina fosterlandsförädande kamrater har utsatt er för vanvård och övergrepp, och vi vill nu be om ursäkt.
När jag ser mig omkring här, har så många levt sitt liv i det fördolda, med smärta och sorg. Det svenska samhället ber idag er, kvinnor och män, utan förbehåll eller förmildrande, om ursäkt. Intervjuer med drabbade har avslöjat övergrepp och försummelser som förfärat alla.
-"Idag erkänner det svenska samhället offentligt sitt misslyckande."

Sen kom de ruttna tomaterna vinande från den uppeldade massan som äntligen reste sig inför världens alla TVkameror.

4 kommentarer:

  1. Ja, vad ska våra barn tycka och tänka om denne svartblodige man?
    Hans hat idag kanske förgör honom tidigare, jag hoppas att han får stå till svars snarast och att vi inte hamnat i alltför stort underläge som minoritet några måste ju trots allt betala kalaset...

    SvaraRadera
  2. Jag har tidigare tänkt samma sak, en fantasi om att det en gång i en avlägsen framtid skall hållas en motsvarande "upprättelseceremoni" för alla kvinnor som våldtagits som en följd av mångkulturen, och för alla andra som utsatts för olika brott begångna av nysvenskar. En ursäkt från ansvariga politiker.

    Men jag vet, det är en utopisk tanke...

    /Christian

    SvaraRadera
  3. Christian.
    I deras värld är allt ljusblått... Det vi vanliga upplever dagligen,är för dem obekant.
    Beklagar alla er yngre,som en dag tvingas rymma upp efter all denna misär..
    Likt djurskötarna på ZOO,får ni ta skiten efter dem...

    SvaraRadera
  4. Den tunnhårige med svart blod är säkert i Turkiet och gör reklam för Sverige. Det finns plats för några till. Centerns 40 miljoner räckte inte.
    Tekoindustrin har lyft igen. Alla dessa svarta lakan har verkligen satt fart på Sverige. Fy f-n.
    /lilla jag

    SvaraRadera