onsdag 23 november 2011

Det finns så många BRA killar i Seved.



SVT visade igår ett inslag från Seved, mångkultursskräckväldet i Malmö.

Invandrarkillarna har fått härja ohämmat för länge, narkotikan flödar fritt framför näsan på polisen, men den intervjuade polisen skämdes inte för detta flagranta misslyckande. Tvärtom ville han vara mycket tydlig med att betona att det finns många BRA killar i området. -"Det ska vi veta!"
En utsatt boende, Eva Ek Thörnberg, var full av medlidande med de stackars gossarna,
och nåt slags områdesvärd som jag missade namnet på, var positiv, kramade om en i skräckväldet. Och sa att vi ska veta att det finns många BRA killar i området.

Det är som med Jesus.
Många har hört talas om dom, men ingen har sett dom.

4 kommentarer:

  1. Det är nästan lite kusligt att det jag går och tänker på det skriver du. Samma dag! Och det händer ofta? Säkert är jag inte ensam om detta. Har man ett normalt svenskt sunt förnuft så förstår man ju att mycket i detta vårt samhälle är åt fanders..

    Anders

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt roligt att höra, en spännande tanke, så har jag aldrig tänkt på det. Då kan man kalla mig för ett slags språkrör. Fast ett helt annat slags språkrör!!

    SvaraRadera
  3. "Great minds think alike."
    Ja du Carina är bra på att sätta ord till vad många tänker och känner,men som inte har fått den gåvan.
    Tänk om man fick den i julklapp,den skulle man vara mycket glad över och inte för allt i världen vilja byta ut den mot något annat i mellandagarna.
    Men med den gåvan följer ett stort ansvar.

    xbenedictx

    SvaraRadera
  4. Den vill jag ge dig, xbenedictx, den enda julklapp jag vill ge bort!

    SvaraRadera