torsdag 24 november 2011

Här kommer Mattias Karlsson, Jonas Duveborn och resten av militanta PK maffian.


Mattias Karlsson har skrivit en artikel om SD´s Landsdagar i Göteborg, och deras förslag till principprogram.
Varför har han gjort det, kan man fråga sig.

Ty en skrivande människa som ska berätta för allmänheten om en politisk företeelse bör på inga villkor vara så redan fastslaget oförsonligt hatfylld.
Artikeln är skriven som om vore SD hans fadermördare.
Mattias Karlsson skriver som om han kan se, fast för alla läsare är det uppenbart att mannen är förblindad.
Och oemottaglig för fakta, logik och argument.
Precis som propagandabrodern Duveborn på det lika manipulativa Kristianstadsbladet.

Mattias Karlssons bittra skrift har headingen: "SD:s politik slår ut de goda krafterna."
Karln har inte fattat halvsju.
Hela SD´s politik går ut på slå ut de onda krafterna.
Så att vi får tillbaka ett människovärdigt liv i Sverige, att varje individ får ta ansvar för sig själv och sina handlingar.
Det vet ju alla.

Så läs inte skiten.

3 kommentarer:

  1. Carina:
    Du väcker mina gamla hemliga minnen till livs...
    Under mina skolår brukade jag,liksom andra på den tiden,söka tjäna en extra "hacka"...
    På så sätt blev jag t.f."lokalredaktör" på en av Skånes större dagliga tidning.(orten inte långt från din födelseort).
    Ett av mina första uppdrag,var att bevaka och fila samman en helsida om årets Kiviks marknad..
    Nu var jag förutseende nog att börja skriva reportaget redan dagarna innan marknadsportarna slogs upp..På så sätt var det endast fotodelen kvar på själva marknadsdagen..
    Med min gamla Laika,förevigade jag zigenorskor som spådde,och dåtida lättklädda damer från "världens sexigaste kabarett"...
    Kanske har dagens PK-journalister arbetat efter samma koncept,när det nu gäller SD`s pågående landsdagar...Åtminstone har Aftonlögnen redan i dag lagt ut en slutsammanfattning,från dessa dagar som pågår fram t.o.m söndag !!!

    SvaraRadera
  2. aftonlögnen kanske har anlitat en zigenerska från Kiviks Marknad?

    SvaraRadera