fredag 27 maj 2011

Lady Gaga, eller Lord Gaga?


Världens största popstjärna är stenrik, full av bizarra påhitt och bangar aldrig förnya utmaningar.

Och nu vill hon ha sin egen nöjespark, en Monster Island-park, med förlustelser som inte helt övrerraskande ska heta 'little monsters', 'paparazzi', 'roller doll' och 'freak mobile'.

Den ska ligga i hemstaden New York, tänk gula ormar, rymdväsen och zombies, rock and roll och bad ass.

Vi får väl se om allt hen tar i blir guld.
För andra med samma idé, Hard Rock Park och Dolly Partons Dollywood gick det illa.

Spekulationerna huruvida ladyn är man eller kvinna har tagit skrevfotografering till nya höjder.
Välj själv!

10 kommentarer:

  1. Här måste jag passa...Sökte på större bild utröna,men resultatet blev att mitt tidigare illamående försämrades än mer !!!Måste lägga mig en stund och söka glömma denna hemska syn !!!!Andra får försöka att könsbestämma....Men om det är viktigt för framtida generationer är jag tveksam till.

    SvaraRadera
  2. Helt klart en kvinna!

    Fast bilden är verkligen, hrm, märklig.

    /Öbon

    SvaraRadera
  3. ha-ha-ha, du är rolig du, Lars, hoppas du hämtar dig efter en stunds välbehövlig vila!!
    Öbon du verkar säker. Vad är det för mask i trosan då?

    SvaraRadera
  4. Ja du, är det en snorre/snopp/petterniklas (välj själv) så är den bra liten. Och vad håller resten av paketet till?

    Tror ladyn i fråga antingen har en konstigt sydd dräkt och att det är en söm el dyl. Eller så har hon (ursäkta mig, men nu måste jag bli intim) stora inre blygdläppar.

    /Öbon

    SvaraRadera
  5. Nu rodnar jag och vill avsluta denna gynekologiska diskussion för min del. Ha det gott, go' vänner!

    /Öbon

    SvaraRadera
  6. ojojoj, vilken härlig debatt..... rodnar lite själv...! Hade det varit en specialbeställd petternicklas så hade den nog mer haft formen av falukorv, som verkar vara högsta modet, så du har nog rätt Öbon,det är nog en söm - får vi hoppas för flickebarnets skull.....
    Huruvida specialbeställda snorrar kommer med eller utan hela paketet, det låter jag vara osagt, uteslutande i brist på kunskap.

    SvaraRadera
  7. Thorsten Schütte2011-05-27 13:07

    Min värld är hel och fin. Lady Gaga ingår inte i min värld...

    SvaraRadera
  8. En skruvad post, men det är det som är charmen med denna blogg. Är det bara jag som tycker att vissa av hennes låtar är helt ok? Säga vad man vill men hon tycks vara ett geni på att marknadsföra sig själv.

    /Plutten

    SvaraRadera
  9. Jag är ett fan av henem, urskicklig och superproffsig idéspruta med exceptionell fingertoppskänsla för trender, imponerande, allt hon tar i blir till guld.

    SvaraRadera
  10. Michael Jackson är the King of Pop inte Lord Gaga!
    http://www.youtube.com/watch?v=-X268qG91NM

    SvaraRadera