fredag 5 november 2010

Det var ett tag sen.


Men jag har bevarat allt i väldigt färskt minne.
En brittisk studie har konstaterat att 33 år, är den ålder då vi kämpar hårdast för att få ihop karriär, familj och socialt liv.
Vid ingen annan tidpunkt har vi så mycket att göra, och en av tre 33åringar säger att de har så mycket att göra att bara får fem timmars sömn per natt.
De goda nyheterna är att allt blir bättre me åren.
När vi fyller 55 blir pressen mindre!
Vicken tröst till våra barn - det är bara 25 år kvar, typ, sen får du vila!

2 kommentarer:

  1. Känner igen mycket av det där, att man ska visa framfötterna och göra karriär och för mig gick det fort fram och upp. Dock bildade jag inte familj i 33-årsåldern, men det var inte självvalt, jag hade gärna varit tidigare med den saken än det blev.

    Men bättre sent än aldrig ;-)

    /Öbon

    SvaraRadera
  2. Vadå 33 år? Jag tycker det är nu jag mest att göra! Men, det kanske beror på mej själv!
    /B-M

    SvaraRadera