tisdag 31 augusti 2010

Missade Göran Hägglund ikväll,


för jag var bjuden på värsta underbaraste lyxmiddagen, med tre rätter och sjangdåbla viner på Ulriksdahls Wärdshus med mina tre äldsta och älskligaste väninnor, av en oss som nu är nybliven SAS-flygis-pensionär.
Ingen av oss fattar att det inte var igår som vi som 20åringar trippade runt i ljusblå sommaruniform och vita vantar.
Jag är så otroligt stolt över att ha vänner som tiden stått still med, och vi skrattar och umgås precis likadant idag som då!
Så : Fill me in!
Vad missade jag????

2 kommentarer:

  1. Kan inte hjälpa dig där, jag bestämde mig för ett tag sedan att jag skulle undvika alla debatter och intervjuer fram till valet. Jag vet vad jag ska rösta på och jag tar risken att jag kanske missar några godbitar som kan dyka upp.
    Men fr a slipper jag allt fläsk.

    /Öbon

    SvaraRadera
  2. En kväll med allra käraste väninnor är verkligen guld värd och dessutom bli trakterad på sådan fin restaurang. Ett minne att gömma långt inne!/V

    SvaraRadera