tisdag 31 augusti 2010

Inga livlinor kvar.



Här är ministrarna som använt alla sina livlinor och hänger löst om alliansen får fortsatt förtroende:
CRISTINA HUSMARK PEHRSSON, 63 (M)
Socialförsäkringsminister

MAUD OLOFSSON, 55 (C)
Näringsminister

ÅSA TORSTENSSON, 52 (C)
Infrastrukturminister

ANDREAS CARLGREN, 52 (C)
Miljöminister

MARIA LARSSON, 54 (KD)
Äldre- och folkhälsominister
Inget att säga om det
Men........Beatrice Ask, Tobias Billström,Tobias Krantz,Birgitta Ohlsson och Eskil Erlandsson.........
Borde inte de fråga publiken??!!??

4 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2010-08-31 11:06

    Den sidan på expressen hängde datorn sig på flera ggr. Jag hänger mig på den gredelina damen Ask, hon bör åka ut med öronen först!

    SvaraRadera
  2. Börjar bli en aning tjatigt,när enbart de "rumsrena demokraterna",dagligen älter i stort samma sak.Censuren för oss oliktänkande, påminner mig alltmer om mina år, under vägs i DDR.Eftersom min resplan alltid fastställdes i förväg,när,var,vilka hotell o.s.v förstod man, att man hela tiden avlyssnades och observerades.
    Är det ett sådant Sverige,majoriteten av våra journalister drömmer sig till??
    Mona kämpar på, och har inte tappat sin tro,stolt förkunnar hon "Vi kan fortfaranda vinna",men vet inte hur. Hennes parti har lägsta väljarstödet sedan l911. Hade de inte haft 100%-igt stöd från de förvirrade "borgerliga",hade hon troligen ännu lägre siffror !!Ur led är tiden,sade en gång...

    SvaraRadera
  3. Tyvärr måste jag, en gammal centerpartist, säga att Andreas Carlgren och Åsa Torstensson är riktiga stolpskott. Liksom Eskil Erlandsson.

    SvaraRadera
  4. Re:Anonym (och tidigare partikammrat)
    Du slog huvudet på spiken..
    Anders Carlgren,en gång CUF`s ordförande,valdes in i patistyrelsen,för att söka få Stockholms befolkning att rösta på Centern.Detta liksom M
    Olofsson,har i efterhand visat sig vara helt åt skogen..Från c:a 20 % till dagens knappa 5 %.Ja, jag tillhör dem som tror, att bakåtfarten inte enbart, har sin grund i den 180 % inställningen till kärnkraften.

    SvaraRadera