onsdag 17 juni 2020

Länderna som dristar sig att välkomna svenskar.

Utrikesminister Ann Linde sitter på SVT Aktuellt och pratar om att nu när svenskar får  lov att resa runt i tio länder, så ska" vi inte gå på disco eller dricka drinkar, nä, vi ska åka ut i Europa och visa dem hur duktiga vi svenskar är på att följa instruktioner från myndigheter."


Eller hur?

 Nu ljuger sossarna så öppet och konstant, så jag undrar varför jag överhuvudtaget sätter på svensk TV och inbillar mig att jag ska se nyheter.

Vanans makt gör att jag varje kväll blir uppfuckad av mytomangänget.  

Vilket självbedrägeri.

Men. Tänk om.

Allt är en hemlig evil master-plan från regeringen och FHM? 

De skickar ut en massa vilda partysvenskar i Europa som sprider smittan vilt omkring sigOch då kan Tegnells och Löfvéns lögner om att vi inte är Coronasämst, möjligen ändå bli halvsanna någon gång.

4 kommentarer:

  1. Ann Linde är en mytoman. Det blir inte bättre av att hon lider av hybris, en vanlig regeringsåkomma just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som en pandemi inom regeringspartierna.

      Radera
  2. Nuvarande utrikes ministern är sämre än den förra. Dessutom talar hon utrikiska.
    - Vore intressant att veta Carl Bildt åsikt om, som förre, föredettingarna.

    SvaraRadera
  3. Snart skaffar hon en lägenhet som staten (vi betalar) hyran på. Första klass flygresor till soliga länder(ej alla). Samt skattefria stålar från UN, FN,bingolotto,

    SvaraRadera