lördag 9 februari 2019

-Vill ni se en Stjärna?

Se på mig !

Ni får mycket gärna, se på mig!

Tårar kan jag gjuta, blixtar kan jag skjuta.

Jag är primadonna, absoluta!




Vill ni se en stjärna? Se på mig !
Ni får mycket gärna, se på mig!
Tårar kan jag gjuta, blixtar kan jag skjuta.
Jag är primmadonna, absoluta!

Om den här webbplatsen

Länk

Annie Lööf om framtiden: ”Alla vill ha med C”.

– Jag känner mig inte särskilt ensam, utan snarare uppvaktad.Annie Lööf tar upp vikten av ett Allianssamarbete som hon vill vårda och värna om. (!!)


3 kommentarer:

  1. Tonald Drump2019-02-09 17:39

    Jag dödade dig men vill att du skall leva. Lycka till Annie med att väcka liv i den döingen.

    SvaraRadera
  2. Varför blev hon inte skådis, då hade hon ju fått stå i strålkastarskenet hela tiden. Och man hade kunnat välja bort att inte se henne.

    SvaraRadera