fredag 18 januari 2019

-Idag blev jag statsminister

för att jag lyckats med min grövsta fulmobbingtaktik.


I alla år som SD har snott väljare av oss sossar, har jag bemött Jimmie Åkesson med ett enda motdrag - att hans parti är ett nazistiskt parti, och rasistiskt parti. Ibland har jag förnyat mig och använt ord som fascister och populister. Det har gått lika bra!

Alla blir lika hysteriskt panikslagna varenda gång, inte minst alliansen. INGEN vågar röra SD, ha-ha. 

Och det var ju exakt dit jag ville komma med den dagligt återkommande pestspridningen och sjujävliga pennalismen  - för att splittra alliansen och ta makten i Sverige igen.


                    Vilken triumf för en pamp som jag!


6 kommentarer:

  1. Ulf höll det bästa moraliska talet.
    Jimmie gjorde sitt mycket bra utan att strikt följa manus. Dock skulle han haft en annan färg på slipsen. Nästa gång gul och blått. Detta eftersom Annie var snabb med att kontra att hans slips hade samma färg som hennes rödaktiga. Kvinnor kan bättre än allianssvikaren.
    Ebba Busch Thor visade att Qvinnor kan försvara de som drabbas av de rödgröna som nu blivit en mesallians av vänster och höger politik.
    Mässkalle


    SvaraRadera
    Svar
    1. P.S. Saxat från Foliehatten i Teckomatorp:

      "Gökboet är seriöst till skillnad för politikerfarsen! Z är mycket läsvärd.
      Vi kan redan nu nominera:

      Sjöstedt till årets Oscar!
      Löfvén till årets mest maktgalne person!
      Annie Lööf till årets sjukaste person!
      Jan Björklund till årets knähund!
      Ulf Kristersson till årets pladdermaja!
      Ebba Busch Thor till årets mus som röt till!
      Jimmie Åkesson till årets mest mobbade!

      Radera
  2. Då kan Falskström fortsätta att skicka miljarder skattepengar till Palestina.
    Svenska skattebetalarna får pröjsa.
    Ja,ja..

    SvaraRadera
  3. Tonald Drump2019-01-18 15:08

    Röfven måste vara muslimsk agent som vill förstöra Sverige på uppdrag av IS.

    SvaraRadera
  4. Välkomna! Rape Sweden...Tack för ni valde Sverige.

    SvaraRadera
  5. Ja så är Sverige förlorat :-)

    SvaraRadera