måndag 4 augusti 2014



Omar Omeirat, som kandiderar till kommunfullmäktige för Socialdemokraterna i Filipstad har kallat israeler för judesvin på facebook.



Omar Omeirat ågrar sig och har ändrat formuleringen på Facebook. Han hoppas ändå att han ska bli invald i kommunfullmäktige i valet.
– Jag ångrar ju det jag sade. Det var ju helt fel ordval och det borde inte sägas av någon, säger Omar Omeirat.

2 kommentarer:

  1. Om han hade varit sverigedemokrat hade Twitters servrar gått på knäna, Facebookgrupperna förökat sig fortare än muselmaner och facklorna orsakat eldstormar. Men nu är han bar en stackars muselman som inte vet och förstår bättre.

    Hans Facebook:

    "Det finns inga arbetsplatser att visa.
    Det finns inga skolor att visa.
    Inga platser att visa.
    Det finns ingen relationsinformation att visa"

    Ignorant bidragstagare med andra ord?

    SvaraRadera
  2. Det saknas en mycket väsentlig del där.

    SvaraRadera