måndag 4 augusti 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Oskar sa: - "Denna blogg är en stilla oas för frihetstänkare." De vackra orden kom så nära min tanke om hur det ska kännas att vara här! Jag kontrollerar inte era kommentarer, gör det själva och ta ert ansvar enl svensk lag.
.jpg)
Om han hade varit sverigedemokrat hade Twitters servrar gått på knäna, Facebookgrupperna förökat sig fortare än muselmaner och facklorna orsakat eldstormar. Men nu är han bar en stackars muselman som inte vet och förstår bättre.
SvaraRaderaHans Facebook:
"Det finns inga arbetsplatser att visa.
Det finns inga skolor att visa.
Inga platser att visa.
Det finns ingen relationsinformation att visa"
Ignorant bidragstagare med andra ord?
Det saknas en mycket väsentlig del där.
SvaraRadera