måndag 4 augusti 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Oskar sa: - "Denna blogg är en stilla oas för frihetstänkare." De vackra orden kom så nära min tanke om hur det ska kännas att vara här! Jag kontrollerar inte era kommentarer, gör det själva och ta ert ansvar enl svensk lag.
Att se kvinnohår måste vara värre än att belysas med grön laser, vilket är rasistiskt i sig då man bara ser vitt efteråt: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2327&artikel=5929286
SvaraRaderaDet var en himla tur att det blev vitt. Tänk rubrikerna om det hade svartnat för ögonen på dm....
SvaraRadera