måndag 4 augusti 2014

När är de inte kränkta?


I SaudiArabien rasar de kränkta och vansinnigt arga muslimerna igen. Nu efter att en kvinnlig brittisk nyhetsuppläsare, på brittiskägda nyhetsprogrammet Al Ekhbariya, för första gången nånsin uppträdde i sändning utan slöja.


Kanalen har nu bett om ursäkt och lovat att det inte kommer att hända igen. 

DM


2 kommentarer:

  1. Att se kvinnohår måste vara värre än att belysas med grön laser, vilket är rasistiskt i sig då man bara ser vitt efteråt: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2327&artikel=5929286

    SvaraRadera
  2. Det var en himla tur att det blev vitt. Tänk rubrikerna om det hade svartnat för ögonen på dm....

    SvaraRadera