tisdag 29 juli 2014

Vår stund på jorden.

Och vi viktigpettrar som tror vi är Guds svar på allt. 

Måste ses! 

6 kommentarer:

  1. Tack för klippet känner stor ödmjukhet, ibland när jag befinner mig i bergen där luften är klar och civilisationen är långt borta så är det befriande att lägga sig ner på rygg och njuta av stjärnhimmeln, att känna ödmjukhet och sin litenhet i det sammetssvarta med gnistrande stjärnor.
    Hälsningar från Lena

    SvaraRadera
  2. Nu har du allt fel Carina, jag kan tydligt se att min navel är universums mittpunkt. ;-)

    Fantastisk video! Vi är inte ens en flugskit i universum. Troligen inte heller ens en atom i en flugskit.

    SvaraRadera
  3. Universum är stort men Leksands IF är större.

    /Plutten

    SvaraRadera
  4. Jag blev inspirerad av vad som stod på en Skånsk bloggares hemsida nämligen;

    "Världen är stor men Skåne är större"

    Det tyckte jag var rätt kul. Dessutom skall du inte heja Dif ,-)

    /Plutten

    SvaraRadera
  5. Haha-ha, jadu Plutten, efter en vecka i mitt Skåne så konstaterar jag att bloggarens slogan måste anses vara i blygsammaste laget. Med skånska mått mätt....


    Blåränder går aldrig ur Järnkamin
    Blåränder går aldrig ur Järnkamin
    Vi följer er i ur och skur för blåränder går aldrig ur vi sjunger sången om och om igen ja!

    SvaraRadera