tisdag 29 juli 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Oskar sa: - "Denna blogg är en stilla oas för frihetstänkare." De vackra orden kom så nära min tanke om hur det ska kännas att vara här! Jag kontrollerar inte era kommentarer, gör det själva och ta ert ansvar enl svensk lag.
Tack för klippet känner stor ödmjukhet, ibland när jag befinner mig i bergen där luften är klar och civilisationen är långt borta så är det befriande att lägga sig ner på rygg och njuta av stjärnhimmeln, att känna ödmjukhet och sin litenhet i det sammetssvarta med gnistrande stjärnor.
SvaraRaderaHälsningar från Lena
Nu har du allt fel Carina, jag kan tydligt se att min navel är universums mittpunkt. ;-)
SvaraRaderaFantastisk video! Vi är inte ens en flugskit i universum. Troligen inte heller ens en atom i en flugskit.
Universum är stort men Leksands IF är större.
SvaraRadera/Plutten
LIF go-go-go!
SvaraRaderaJag blev inspirerad av vad som stod på en Skånsk bloggares hemsida nämligen;
SvaraRadera"Världen är stor men Skåne är större"
Det tyckte jag var rätt kul. Dessutom skall du inte heja Dif ,-)
/Plutten
Haha-ha, jadu Plutten, efter en vecka i mitt Skåne så konstaterar jag att bloggarens slogan måste anses vara i blygsammaste laget. Med skånska mått mätt....
SvaraRaderaBlåränder går aldrig ur Järnkamin
Blåränder går aldrig ur Järnkamin
Vi följer er i ur och skur för blåränder går aldrig ur vi sjunger sången om och om igen ja!