torsdag 22 november 2012

expressen hetsar idioter och vettvillingar.


Hallandsposten rapporterar att SD-politikern Gejbert Strömdahls hus blev beskjutet igår, alla fönster i vardagsrummet är krossade, men politikern själv har lyckligtvis inte träffats av skotten.

Det har kommit ett anonymt hot mot Strömdahl till polisen, där de ska ha uppmanats att "ta hand om honom", annars skulle tipsaren "ta hand om honom själv". 

Nu lät de uppenbarligen tipsaren fixa det själv.

Statsministern tycker inte Strömdahl ska bli förvånad. Utan att han får skylla sig själv.

4 kommentarer:

  1. Jag känner Gejbert personligen och jag kan bara beklaga att ännu en demokratiskt vald medmänniska skall behöva uppleva dessa övergrepp. Vidrigt är bara förnamnet. Hade det hänt hemma hos mig hade 2 småbarn dessutom kunnat få men för livet....

    /HellBoy

    SvaraRadera
  2. Vi ska skrämmas, barn, gamla, vuxna tills vi förstår att vi måste lyda.
    Mina varmaste hälsningar till Gejbert! Ingen ska behöva utsätta för detta.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Nu har jag gjort det igen!! Raderat ett inlägg med fel knapp. Och innan jag ens hann läsa det!!

    SvaraRadera