måndag 13 juni 2011

Förhandla med en människslaktare - fnyys!


När världen väntade på Gadhaffis nästa drag, spelade han schack med den exentriske chefen för World Chess Federation, Kirsan Ilyumzhinov. Han har tidigare väckt uppmärksamhet genom att hävda att han besökt ett rymdskepp från yttre rymden.
Vilket var knäppast, undrar man ju, rymdskeppet eller Gadhaffi?

När Gadhaffi blivit schackmatt, gick dom på krogrunda, båda två sägs ha blivit helt bombade. Och då passade Kirsan Ilyumzhinov på att göra tusen nålar på Gadhaffi, vred upp armen på ryggen, och vrålade:
-Jag är inte bara schackspelare - jag är hemlig agent också.
Så Gadhaffi hade förstås inget val:
-Jag ger mig, jag ger mig. Ge mig bara lite tid att städa undan all porr i datorn och under sängen, så lovar jag att förhandla med Nato!!!


Expressen DN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar