söndag 1 augusti 2010

Det går bra för Ranelid!


Under förra året och hittills i år så har Björn Ranelid haft större intäkter från sina framträdanden än från bokförsäljningen.
-"Än så länge i år har jag tjänat 700 000 enbart på mina olika framträdanden, och då ska du veta att jag aldrig är girig", säger Björn Ranelid

Jag jublar!
I rådande totala mainstreaming, så är det ett härligt sundhetstecken att den uppblåste narcissisten Ranelid med sin märkliga humor och det psykedeliska Ranelidsspråket, är så het.
mmmmmmmmmmmmmmmmm, me like, mera, mera, mera!

2 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2010-08-01 20:34

    Nu har efter mig både svärmor, min f d chef som sitter inne och en vän som varit fängelsepastor läst Kniven i hjärtat - alla är lika positiva.
    För några år sedan, när det var en bokmässa i lilla Västerås, mötte jag på en trång gata plötsligt en stor Jaguar - med registreringsskylten RANELID...

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag är att höra att boktipset föll väl ut!
    Jagga med Ranelid på, underbart!
    Jag läser så gärna hans böcker, men är glad att jag slipper vara gift med honom!

    SvaraRadera