söndag 2 augusti 2020

Jag hoppas ni tittar och lyssnar på

Samnytts klipp med de dumma svenskarna

Det är verklige så nyttigt för oss kloka och normala, att lära oss vilka det är som rapar värdegrundsfloskler i en evighetsmundiarré, utan att ha någon slags ledning kopplat till hjärnan och det egna eventuella förståndet.

För jag har varit så lurad. 

Titta till exempel på medelålders+mannen tvåa från vänster, som hunnit bli tunnhårig, ser hel och ren ut, bär glasögon och gråsprängt skägg och mustasch. Jag tänkte mig att han, och några till i klippet, var vanliga människor med huvudet på skaft, som fattat hela värdegrundsdiktatursmanipulationen. 

Jag trodde att han skulle veta bättre än att tala som en hjärntvättad fjortis. 

Så se upp, de finns mitt ibland oss, låt er inte luras av ålder och alldagligt utseende.
 
Jag blir inte förvånad om nästa Samnytt film handlar om svenska vuxna människor som står och nickar ivrigt och välformulerat till tanken på att kastrera alla män, för feminismens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar