söndag 7 juni 2020

Det är lätt att ta makten över pantade Pisa-analfabeter.

PIsasvenskan 1: - "Corona är ett virus och rasism är något som funnits så dj-vla länge att jag förstår inte...folk som stannar hemma pga av Corona är efterblivna enligt min mening. Det här är jätteviktigt. Folk dör pga av sin hudfärg och blir illa behandlade pga av sin hudfärg. Jag känner att en vit person kan dö av ett Coronavirus, det skiter vi i: På riktigt, det är inte relevant."

Pisasvenskan 2:  - "Det är så simpelt."

4 kommentarer:

  1. Dessa två idioter, kravaller i GBG, partiledardebatt på tv.Blir bara så trött,så trött och väldigt orolig.
    Mvh,
    Tomas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst kan man vara orolig, men eftersom allt ändå är kört så är det lika bra att luta sig tillbaka och bevittna en civilisation undergång. Om man är så gammal som jag, förståss. Det här kommer aldrig att redas ut under min livstid.

      Radera
  2. Tänk om det varit vita män som sagt så där, då hade jämställdhetsminister Åsa L sammankallat till presskonferens. Tillsammans med Lena H. Kvinnor kan.

    SvaraRadera
  3. Citerar "spyan" D. Eliasson: "Vad har dessa tjejer varit med om för trauman i sina liv?" Hatar man sig själv så tar sig hatet många uttryck. Blodsven

    SvaraRadera