lördag 29 februari 2020

SVT - de maktfullkomliga. Åhbäck Öhrman, Strandhäll och Magda Gad - de empatilösa. Klanadvokaten -den som äger svensk rättssamhälle.

SMS, ett av massor av vedervärdigheter, till den ende sanne folkhjälten Joakim Lamotte.

Joakim Lamotte, 20 februari kl. 12:57 ·

"Jag känner mig helt uppgiven just nu efter att ännu en polisanmälan om olaga hot mot mig och min familj läggs ner."

...............................

Jag tittade inte på SVTs senaste svensk/Sverige-hatande hjärntvätt i "debatt"-format. Jag visste på förhand vad som skulle sändas, och att jag skulle bli sjukt sjuk i själen av SVTs maktövergrepp och översitteri. 

Min kompis på FB, Jonas WE Andersson:

-"SVT:s riggade "debatt" om Kronogården (i programmet "Sverige möts"), är så osmaklig i sitt fullständigt hänsynslösa påhopp på journalisten Joakim Lamotte att det påminner om de värsta ryska riggade skendebatterna på TV.
Helt förväntat givetvis, men så outhärdligt vidrigt att se och lyssna till."




Lamotte borde ha lämnat skyddsvästen i sandlådanANNIKA STRANDHÄLL Publicerad 28 feb 2020 kl 12.08


Till och med Magda Gad sjönk som en gråsten, en f.d idol.




7 kommentarer:

  1. F.d fru Strandhäll förväntar sig kanske att Lamotte skall begå självmord som hennes make bara hon twittar.
    Så besviken hon blir.

    JJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bara så grym, obs ingen emoji av mig. Eftersom jag är en som kallas ond människa önskar jag änkefrun att hon skaffar sig en ny partner istället för att twittra av sig sorgen. Förslagsvis en ond människa, en SD kanske, så att hon blir halvgod. Nu är hon en Twitter skata.

      Radera
  2. Kan inte dom är godhetsapostlarna åka till Grekland och hjälpa dom att hålla gränsen mot dom våldsamma migranterna, snart är dom här. Strandhäll och hennes gäng skulle nog vilja ha ett svenskt gulag.

    SvaraRadera
  3. Myra Åhbeck Öhrman är precis som hennes @signatur: en offenlig skräckmyra från dinosaurustiden "Myraåbäckius
    Hennes bild se Jurassic Park på nätet

    SvaraRadera
  4. Det här är demokrati enligt svensk modell där man hotar motståndarna med våld och död! Det är lätt att förstå varför Strandhälls man lämnade den här räpan!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst!
      Men nog kunde han hjälpt oss andra genom att taga donnan med över Styx…

      Jungman Jansson

      Radera
  5. Magda Gad kanske borde flytta tillbaka till Kabul. Det verkar lugnare där än i förorterna.

    SvaraRadera