onsdag 16 oktober 2019

Jag har ändrat mig. Jag tror planeten kommer att gå under inom ett år.

Fast inte beroende på "klimatförändringarna". 

Utan på klimatdårarna som tar över jorden.

' Ni försätter hela London i ett standstill, och kommer här och ser ut som en IDIOT!': Piers Morgan rasade mot  en Animal Rebellion-aktivist som klätt ut sig till en broccoli och vägrade förklara varför eko-mobben har stängt ner huvudstaden. Djurrättsaktivisten  Mr Broccoli arresterades i måndags, men släpptes senare.

Hans riktiga namn är 'Roland' och han klär ut sig till en broccoli för att bekämpa "klimatförändringarna". 

Broccolin medverkade i Good Morning Britain idag, men vägrade att förklara varför en vegandiet skulle rädda planeten: - Jag är bara en ödmjuk broccoli, jag bara växer. 


Programledaren Piers Morgan: -"Hade du kommit hit och haft en vetenskaplig förklaring och en klok argumentation, så hade du kunnat göra skillnad." 

Just då avbröt mr Broccoli för att hans telefon ringde, och han var tvungen att ta samtalet. Tog sen fram en banan ur fickan och svarade i bananen som om det vore en mobil.









Tusentals demonstranter arresterades i London förra veckan, då de genomförde en sitta-still-protest vid Smithfield köttmarknad, där demonstranter stoppade all handel genom att campa och att täcka handlarnas stånd med frukt och grönsaker.

En video på nätet, där broccolin säger 'Jag är bara lokalt odlad' och  sjunger 'give  peas a chance', har visats över en miljon gånger.



4 kommentarer:

  1. Broccoli växer inte bra om det är kallt. Det känns ju tryggt att Greta sympatiserar och sponsrar dessa galningar.

    SvaraRadera
  2. Jag tror också att planeten går under om ett år.
    Hör du de Greta!!!Inom ett år!
    Svensson

    SvaraRadera
  3. Tonald Drump2019-10-16 17:28

    Mr Broccoli lär ändå vara bland de smartare i miljörörelsen så flertalet måste vara kålhuvud.

    SvaraRadera
  4. Ett kålhuvud är mer passande på idioten.

    SvaraRadera