måndag 30 september 2019

SVTs aningslösa programledare och medarbetare är troligen gravt hjärntvättade.

Här är ett porträtt av ren och skär godhet.

SVT Morgonstudion om de invandrade ligisterna som njuter av att förnedra pensionärerna i Trollhättan.

.

Äppelkindade SVT-programledaren, som bor skyddat och bara läser DN: 

- "Jag tänker så här. Det är barn som har gjort detta. Ni säger att detta har pågått ganska länge. Ni är ändå vuxna, har ni inte kunnat stoppa dem?".  

Här sitter SVT på lösningen på alla de problem, som de lycksaliga SVT-medarbetarna med nytvättade öron och halsar inte ens vet om att vi har.  

 Skjut inte - jag är vuxen!

Ta inte min dyra klocka - jag är vuxen! 

Våldtag inte min dotter - jag är vuxen! 

Råna inte mitt barn - jag är vuxen!

Svält inte ut min fattiga mor på äldreboendet - jag är vuxen!

Spräng inte våra byggnader - jag är vuxen!  

Hota inte min sjukhuspersonal - jag är vuxen!

Bränn inte bilarna - jag är vuxen!

Fast. 

Det var förr det funkade, när vi bara var svenskar.

Slutet gott -  allting gott i SVTs lilla, lilla värld av blommor. 

Fria Tider

2 kommentarer:

  1. Kan inte ligisterna göra ett besök på Gärdet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. SVTs anställda har nog fri taxi till och från.

      Radera