måndag 23 september 2019

Greta - underhållning i världsklass.







Greta uppmanar vanligt vuxet folk i hela världen att skämmas. 

 Vanligt folk svarar på FB:

- "Vad anklagar hon oss för? "Stulit hennes barndom och drömmar"!!!! 

Hon har levt ett otroligt priviligerat liv!!!! Pengar, kontakter, familj, inflytande... Vilka förlorar sin barndom? Svältande barn, barnarbetare, offer för incest och sexuella övergrepp. Skäms Greta!!!! Du behöver lite perspektiv!"


-"När en skådespelare går in i en roll kan hon bli så upp i karaktären att hon börjar leva och tro sin egen påhittade roll. Detta är vad Greta gör, man ser att hon överdriver i början men sedan så blir karaktären hon spelar så övertygad om sin egen förträfflighet att hon tror på sin egen roll." 

Och. 

Nu kommer jag att säga något förbjudet, som kommer att kritiseras starkt, men, demagogen Greta-barnet skrämmer mig. Jag ser detta förbrukade barn som, om ingen stoppar henne, har potential att utvecklas till en ny Hitler.

7 kommentarer:

  1. Hur påverkas Greta av klimatkrisen. Svälter hon,är pengarna slut, är veden/bränslet slut, är skolorna stängda pga klimatkrisen, är alla kommunikationer inställda pga el och bränslebrist, är sjukhusen överfulla av patienter pga klimatsjukdomar osv.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Carina. Detta skrämmer mig också. Hatet hos henne var riktigt otäckt.
    Maggan

    SvaraRadera
  3. Tonald Drump2019-09-23 22:19

    De som kommer att bli berövade på sin barndom är alla de barn som inte tror att de kommer att ha en framtid och som kommer att få klimatångest tack vare dessa klimathysteriker. Fy på dig Greta, du går i ondskans ledband.

    SvaraRadera
  4. Förstört hennes barndom?? Vilket dravel...ja detta är riktigt otäckt.

    SvaraRadera
  5. Jag vet att jag är en usel människa men när jag ser Greta tänker jag på Hitlerjugend, Exorcisten och The Adams Family, samtidigt.

    SvaraRadera
  6. Greta mår inte bra,hon försöker göra hela världen till sin sjukvårdsinrättning.
    Att vuxna människor spelar med i hennes sjuka show är pinsamt.

    SvaraRadera
  7. Ny Hitler? Du verkar ju gilla honom mkt om man kollar på resten av din blogg.

    Hur som helst är denna plattform nu anmäld pga allt hatiskt innehåll.
    Lycka till och ha en bra dag!

    Mvh

    SvaraRadera