onsdag 15 maj 2019

Heléne Fritzon och Stefan Löfvén tycks mig vara en absolut perfect match.

Jag fattar inte så mycket av vad hon säger, det kan bero på att hon talar precis som" Filippa Bark". Men jag har en känsla av att Stefan Löfvén och EU-kandidaten Fritzon skulle kunna nå bra fram till varandra med lite hjälp.

Heléne Fritzon, S: ”Polen och Ungern ska inte få en spänn”

Men det här med spänn hit och spänn dit, ni i regeringen behandlar våra pengar egenmäktigt, som om det vore era att välja vad ni vill och inte vill lägga dem på. 

Krigare till exempel.

Vissa utlägg är absolut mot min vilja i egenskap av inbetalare. Mina pengar är avsedda för svenska folket och dess väl och ve, jag känner mig rånad och hånad.

5 kommentarer:

  1. "vissa"?

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  2. Raymond Zweigberg2019-05-16 09:57

    Egenmäktigt förfarande är straffbart.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas ni klickar på länken och lyssnar på Filippa Bark!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, då
      ( dj-a tjat!)
      Den där dialekten(?) lyssnade jag till i Revingehed i förra årtusendet!
      Tydligen måste man ha "sim" kort för att kunna "connect" people, son Nokia annonserade da zumal.Rätt uppfattat?
      Vare sig man har smala eller långa korta eller smala ben är det ju lätt ( för mig...) att bli deleterad.Ja, om man går för långt, så att säga!
      ( närå! Jag blev inte syrak för det. Men jag kan mycket mer...)

      "anonym"

      Radera