tisdag 23 oktober 2018

Annie Lööf står för alla människors - utom SDväljarnas - lika värde.


-Allting Löfvén gör, kan jag göra bättre, 

Allting kan jag göra bättre än han.

 Nej minsann. Jo jag kan. Nej minsann. Jo jag kan. Nej minsann. Jo jag kan, jo jag kan.

Hur han än gör så är jag mycket större.

Gör jag en fuling blir jag större än han. 

Nej minsann. Jo minsann. Nej minsann. Jo minsann. Nej minsann. Jo minsann, jo minsann.

Allt han kan ljuga kan jag ljuga bättre.

 Jag ljuger banne mig bättre än han

 Nej minsann Jo jag kan Nej minsann Jo jag kan Nej minsann Jo jag kan, jo jag kan Vad sa du? JO JAG KAN; JO JAG KAAAAN!!

 

5 kommentarer:

  1. Tack! Lättade mitt dystra sinne för en stund.

    SvaraRadera
  2. Raymond Zweigberg2018-10-24 08:25

    Fick mig att tycka ännu mer illa om Annie Lööf!

    SvaraRadera
  3. annie lööf som går i globalisternas ledband. En landsförrädare som INTE bryr sig om Sverige och Svenskarna! hon promotas fram som statsminister-kandidat av msm men msm är pk-iternas propaganda-maskiner.

    SvaraRadera
  4. Lööf borde ta samma väg som Fridolinen. Center partiet finns inte längre som jag ser det.

    SvaraRadera