fredag 6 juli 2018

Vad är Svenska kyrkan ute efter?


Jag har haft 100 % rätt hela tiden!
Jag har förutspått att det inte går att tillåta att man inte styrker sin identitet och jag har även ifrågasatt hur den här hafsigt hopkomna lagen rimmar med Schengen-förordningen.
Det väller uppgifter från miggor, den ena sanslösare än den andra. Jag tror inte mina ögon när jag läser deras berättelser, men jag ska samla all information och strukturera upp den. Och publicera på min sajt. Det är verkligen sanslös information! Inte för att någon väl tar till sig det jag skriver denna gång heller...
En sak som jag kan berätta redan nu och som inte kommer från miggor utan som kommer från Svenska kyrkan:
"Det är tal om att kyrkan tänker bussa folk till Sverige från Paris."
Alltså dessa afghaner som Svenska kyrkan av oklar anledning anställt personal för att hjälpa söka asyl i Frankrike och upplåtit sina lokaler åt. SVENSKA kyrkan, alltså. Att de nu planerat att bussa tillbaka en del av de här männen för att utnyttja den vansinniga "gymnasielagen2 är ju helt barockt! Hoppas att de inte chartrat en massa bussar eller - ännu värre - redan är på väg hit när domen nu slagit fast att de som inte kan styrka sin identitet får avslag.
Vilken cirkus!

2 kommentarer:

  1. Raymond Zweigberg2018-07-07 08:11

    PK-patraskets agenda är tydligen att förstöra så mycket som möjligt innan valet och sedan racka ner på valvinnaren SD för att de inte klarar att sköta sitt jobb. Dags för en handgriplig revolution snart!

    SvaraRadera