lördag 21 oktober 2017

#underytan

NN1: jag kan ta emot öl av nån äcklig gubbe utan problem, han får då äran att prata me mig en stund...

NN2: Klart som fan man tackar ja! Dyrt som fan att köpa alkohol i baren ju. Och om idioten bjuder bara för han tror han har mer chans att få fitta så är det bara ännu roligare att tacka ja. Om någon erbjuder sig att bjuda på något, får man bara tacka ja då om man är intresserad för eventuellt knull? Nej fyfan det var det värsta jag hört!

NN3: jag tar alltid emot drinkar jag blir bjuden på, varför inte?
det är upp till killen om han vill bjuda, om han nu i sin vilda fantasi får för sig att han ska ha något tillbaka är det hans problem.

NN4: när det kommer till mat så ser jag det som en självklarhet att mannen bjuder, om jag går ut med en man på dejt och han inte betalar är han borttagen för gott. Jag har ju råd med det själv, men det är inte pengarna det handlar om. Jag gillar manliga män helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. Via ett sidospår fann jag en länk. Tänkte först att här har feministerna sin tummelplats. Är fortfarande kritisk till ordet - Genus, men länken är läsvärd.
    Spar på ögonen. För mig fungerar den som ett sovpiller i det alltför tidiga uppvaknandet.
    Mässkalle

    http://genusdebatten.se/virtanengate-satter-fokus-pa-aftonbladets-hyckleri-och-juridikens-dilemma-gallande-sexbrottsanklagelser/

    SvaraRadera
  2. Vore ju kul om jag gick på middag med NN4, om jag vid betalningen påstår att för mig är det en självklarhet att kvinnan bjuder...

    (För mig skulle det vara precis lika absurt som det som NN4 tycker)

    SvaraRadera