måndag 29 maj 2017

Gratis kränkthetsutbildning i svenska fängelser.



2015 tog eritreanen Abraham Ukbagabir en kniv från en hylla på Ikeas varuhus i Västerås och knivmördade en mamma och hennes son för att han var hatisk mot svenskar och Sverige. 

– Jag kände att när alla andra får stanna i landet, men inte jag, då betraktade jag det som ett brott mot mig. För att visa att jag var orättvist behandlad och för att få fred, då gick jag till attack. 


Straffet blev livstids fängelse på vår bekostnad.

På FB har det sedan dess skrivits ilsket om hatbrottsdräparen. Nu har en facebookare åtalats, misstänkt för förtal, då han utsatt Abraham Ukbagabir för andras missaktning på FB.
Ikea-mördaren kräver nu ett skadestånd.


 Bästa kommentaren  på FB, är säkert enormt kränkande för lustmördare utan impulskontroll, värd minst femtusen till.

I. H: - "Hårresande att en mördare skall erkännas rätten att känna sig kränkt.... av ORD.
Hans brott har resulterat i att två människor oförskyllt avrättats med kniv.
Den ultimata kränkningen.

Han har i mina ögon förverkat sin rätt att vare sig få sympatier eller skadestånd för sina känslor. Nedsättande formuleringar ang. hans pigmentering är inget skäl för att låta HONOM spela offer.

VARFÖR är svenskt rättsväsende så angelägen om att spendera pengar på skitsaker?VARFÖR utvisas han inte?"

9 kommentarer:

  1. Centerpartiet & Annie Lööfs drömmedborgare.
    Kom hit..........

    SvaraRadera
  2. JA, vem är de i svenskt rättsväsende som är så angelägna att brunmåla alla vita möss? Vita möss får inte användas till djuriska experimentera - inga djur. Vilddjuren hör hemma i sina naturliga habitat.

    SvaraRadera
  3. Sätt Abraham Ukbagabir i isolercell eller ännu hellre avtala med ett fjärran land om att hålla honom inspärrad under hela hans straff.

    SvaraRadera
  4. Jag är kränkt av regeringen som orsakat en enorm rädsla för att ens våga sig ut på en kvällspromenad. Min frihet har beskurits, min trygghet har försvunnit, min oro för att mina flickor ska antastas är enorm.
    Min ilska för politikernas låtgå mentalitet gör att det snart är omöjligt att bo i Sverige.
    Har ingen empati för politiker som låter våra äldre svälta ihjäl. Jag kan ärligt säga att mitt hat till dessa illdådare som styr har ingen begränsning.

    SvaraRadera
  5. Var det inte den killen som valde ut just vita till att mördas?
    Vad fort ni glömmer.

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  6. Kvinnan som mördades var chef för en hälsocentral i Skellefteå, hade som arbete att rädda liv. Hon var på tillfälligt besök i Västerås där en av hennes söner bodde. Hon skulle handla möbler på IKEA som hennes son skulle få. Svenska tidningar har inte visat många bilder på kvinnan och hennes son, förmodligen bara Norra Västerbotten (tidning i Skellefteå). Abraham U var ju på Migrationsverket i Västerås där han fick besked om att han skulle utvisas. Därifrån for han direkt till IKEA och letade efter offer. Han hade dessutom blivit utvisad året innan, och han hade uppehållstillstånd i Italien. Efter dådet skickades polis till det asylboende där mördaren bodde för att skydda dom boende för mörka krafter utifrån. Man borde istället haft poliser som bevakade Abraham till dess att han lämnat landet. I Finland har man två till fyra poliser som bevakar dom som ska utvisas. Hade Migrationsverket skött sin uppgift hade paret från Skellefteå fått fortsätta att leva sina liv. Det är deras anhöriga som ska ha skadestånd.

    SvaraRadera
  7. http://svenskadissidenter.se/stefan-lofvens-och-socialdemokraternas-nazistiska-rotter/

    SvaraRadera
  8. Jawelin är en utmärkt skribent.
    Oscar

    SvaraRadera
  9. http://svenskadissidenter.se/sverigedemokraternas-rotter-av-s-bojerud/

    SvaraRadera