tisdag 29 november 2016

Svenska feminister hukar sig lydigt under manlig dominans.


Imorse kom jag gående på en trottoar, där mötte jag två icke-svensktalande kvinnor i svart hellångt och niqab, jag upplevde en rent fysisk provokation. Här går jag omkring i mitt fria och f.d jämställda land, med öppet vänligt sinne, visar hela mitt jag, har inget att dölja, och är en av betalarna för alla hitflyttades extremt generösa välfärd - och i gengäld gömmer sig kvinnorna för mig och bevärdigar inte mig - en medkvinna - med en blick. För att?

Läser att Nederländerna nu är på väg att införa förbud mot burka och niqab. Bra, hijab och burqa borde förbjudas i alla länder. Dessa tvångsbeklädnader är själva sinnebilden av könsbetingad underdånighet och apartheid, och visar tydligt att kvinnor inte är värda mer än boskap och männens andra ägodelar, och inte har samma mänskliga rättigheter.

En klok man sa: "Det här är ett mycket brådskande ärende, mina damer och herrar, jag ber er; gör motstånd medan ni fortfarande kan, och medan rätten att protestera ännu inte berövats er.  Vilket är nästa steg. Ni kommer att upplysas om att ni inte tillåts ha synpunkter - eftersom ni då är islamofobiska. Den termen används redan flitigt i vår nya kultur som om detta vore ett hatbrott eller religiös intolerans, fast att det endast handlar om motstånd mot förslavande under en extrem ideologi. Se upp för symtomen.....

Kalifatbyggarna intar inte en stad förrän nån öppnat grindarna. Och det är era egna mångkulturella makthavare som gör det åt er." 
 


3 kommentarer:

  1. Håller med dig till 100 %..Hela felet att det blivit så här sjukt i vårt samhälle beror på representativ demokrati... Eliten måste fråntas makten... Systemet måste raseras och återuppbyggas.. Vi folket måste kunna veta och bestämma vad som är bäst för oss, ingen idiot vare sig i Bryssel eller Stockholm..

    SvaraRadera
  2. I Sverige om någon skulle drista sig till att föreslå ett förbud mot enmanstält (Gardell) på stan rycker genast en grupp PK-soldater ut och försvarar kvinnorna i burkan att det är kvinnans val att gömma sig. Kanske är det så kanske inte. Men när man ser småflickor med sjal på huvudet börjar, i alla fall jag, att fundera på hur frivilligt det är, egentligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gå inte på det! Dom som påstår sig frivilligt dölja sig i svarta heltäckande kläder för att gömma sig för oss andra, 24/7, är tvingade och hjärntvättade. Det strider mot allt vi trott på.

      Radera