lördag 23 juli 2016

Rör inte min dotter!


Nog nu! Nu är det dags att prata ur skägget om vem som våldtar och varför det sker. Alla fega svin i media och politik som antyder att det är ett gemensamt mansproblem är bara populister som söker att vinna kompispoäng med vänstern och PK eliten.
Samma vänster som aktivt mörkar anledningen till ökningen av överfalls- och gruppvåldtäkter, och därmed ensamt är ansvariga för denna våg av våldtäkter, påstår sig vara feminister. Jag kräks över er feghet.
Och alla som påstår att detta inte har med etniskt ursprung, religösa eller kulturella aspekter eller kvinnosyn från andra länder att göra. Svara mig på en sak.
Varför vägrar BRÅ, på uppmaning av våra politiker, då att redogöra för nationalitet, ursprungsland etc i deras data. Det finns tillgängligt men man menar att det inte är intressant att redovisa.
Sveriges egenutnämnda första feministiska regering har svikit alla kvinnor och flickor i detta land.

4 kommentarer:

  1. White girls matter

    El Presidente

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänstern i hela väst gormar: Rasist!!

      Radera
    2. Ja, visst är det kul! Jag kan faktiskt inte hålla mig längre i diskussioner när rasistkortet flyger upp. Gapskrattar ibland någon frustrerad vänsterapa i ansiktet. Nu finns det såklart en allvarlig sida av det komiska. Jag tycker att man skall visa vänstertöntarna att man inte tar deras åsiktsförmynderi på allvar längre. Att visa att man inte är rädd för att bli kallad rasist är en viktig seger.

      El Presidente

      Radera
    3. Modig och rätt inställning! Men dom är ju så extremt gapiga och påstridiga, speciellt när dom är flera. Jag ska lära mig av dig!

      Radera