lördag 9 juli 2016

Ernman: Silversked räcker inte.

6 kommentarer:

  1. Jag vill tillbaka till det Sverige som var innan mångkulturen översvämmade vårt land. Innan islamisterna invaderade vårt land. Innan godhetsapostlarna öppnade portarna och plånböckerna för de sk ensamkommande unga männen. Innan vårt land drabbades av olika slags huvuddukar på kvinnorna (den senaste tiden har jag sett det på tjejer som är från två upp till tio år), osv osv osv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är på! Låt oss reclaima vårt land, våra värderingar, vår kultur!

      Radera
    2. Håller med till fullo.
      MEN hur ska vi göra de med en befolkning som är så råda att bli kallade "rassar" så dom skiter på sig ???? Allvarlig?

      Radera
  2. Det finns inte ett land på vår stackars jord som är så generöst som Sverige!

    SvaraRadera
  3. Hon får gärna öppna sin egen plånbok

    SvaraRadera
  4. Har ni inte sett hennes inneboende?
    Den helt otroliga vackra lilla flicka?
    Jag har träffat den lilla. Helt underbar vacker liten flicka som pratar nära på perfekt Svenska. Det är sant. En väldigt smart liten tjej.
    Och jag kan också förstå att kvinnor blir kära i hennes pappa.
    Men att visa upp dessa två vältbildade syrien, vilket
    dom är, och försöka få resten av svenskarna att tro alla är som dom? Näääää då hade vi aldrig haft problem med I vandringen.
    Så Malena skärp ihop dej och sortera inte ut dom välutbildade i ditt hem.
    Ta vem som än kommer och öppna ditt hem. Sen ....kan vi snacka

    SvaraRadera