torsdag 8 oktober 2015

Reinfeldt har via Löfvén smittat alla i regeringen.



I lördags var jag på kalas, på alla 176 gästers uppgivna

läppar var Löfvén och sjupartiet. Jag kan lätt säga att det snällaste som sas i detta väluppfostrade sällskap var att "han (Löfvén) är inte riktigt klok". Nu verkar det som det är nåt som graserar vilt i statsministerns omgivning.

Kommunalrådet i Årjäng, Daniel Schützer (S) går idag till rasande angrepp på partikollegan Morgan Johansson.

”Morgan Johansson är ta mig f-n helt dum i huvudet”, skriver Daniel Schützer(S) på sin Facebook-sida.
Det är en intervju med Morgan Johansson i SVT Nyheter Värmland i går om skolgång och kommunal service med anledning av flyktingsituationen i flera kommuner som retat upp kommunalrådet.
– Jag står för det. Jag blir riktigt, riktigt irriterad, säger Daniel Schützer.
– Han är ju så dum att klockorna stannar och blommorna vissnar! Han får det att låta som om det är tegel och plankor vi saknar när det är behöriga lärare. Det är otroligt naivt av honom, tillägger han.


3 kommentarer:

  1. "Ring klocka ring i bistra vinternatten
    mot rymdens norrskenssky och markens snö
    Det gamla Sverige lägger sig att dö
    Ring själaringning över land och vatten
    Ring lögnens makt från Sveriges gränser ut.

    Fritt efter Nyårsklockor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde..... Stefan H

      Radera
  2. Dags att reformera texten, din är grandios och extremt nära verkligheten.

    SvaraRadera