söndag 2 augusti 2015

Min mamma sa alltid:

Men aldrig varför.


5 kommentarer:

  1. Det finns risker med allt.

    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Det värsta med ditt inlägg, Carina, är att det nog tog fem sekunder innan jag fattade poängen...
    Min diagnos?

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha-ha det var oväntat!!

      Radera
    2. Du får göra som när du flyger...gapa ordentligt när det slår lock för öronen...då lättar trycket i övriga hjärnan och du ser bättre...!!
      Stefan H

      Radera
  3. Satt som navigatör i bilen igår med hustrun vid ratten.
    Utan att gapa såg jag en Vigg!
    Ja, sant.
    Fast den var nog helt naken inombords.
    Den var fastsatt vid en pelare vid infart ( ej inflygning!) till Söderhamn!
    Lite lustigt eftersom jag bläddrat igenom Sven Lampells bok om hans insatser i Röda korset...
    Har för mig han var verksam i Söderhamn innan den tjänsten.

    Ju gman Jansson

    SvaraRadera