torsdag 27 augusti 2015

Fredrik Reinfeldt söker kamrater.Som kan ge honom jobb, eftersom det sprack med EUtoppen.

Förre statsministern Fredrik Reinfeldt gjorde premiär på Facebook igår kväll:
"Hej och välkommen till min Facebooksida. Fredrik här. Jag gör Facebookpremiär här och nu.På den här sidan vill jag berätta om min fortsatta samhällsgärning och bjuda på lite inblick och bilder från mitt nya arbetsliv.
Vi hörs! – Fredrik" .

Hittills har sidan gillats av drygt 8300 förföljare av svenskar. Bl.a av nn1:  Åh Freddis i mitt hjärta!

Fredrik Reinfeldt  är snart aktuell med boken "Halvvägs" och vill använda Facebook(?!?) för att marknadsföra sig som författare och föreläsare. Till sin hjälp har han sonen och Prime-konsulten Gustaf Reinfeldt som blir ansvarig för sociala medier och Facebook-sidan. Sonen tycker såklart att pappa "är duktig på att skriva". 

Efter att ha skadat, utplånat och kastat Sverige på ruinens brant ur alla synvinklar, så är boktiteln "Halvfärdig" det som gör mig paniskt skräckslagen. 



8 kommentarer:

  1. E han nu där?Ska Facebook förstöras å dras ner i eländet av hin onde.På bilden som visas har han apfasoner för sig.Tvi vale.Boken han skriver vill man väl inte ens ha på dass å använda till vad!

    SvaraRadera
  2. Beviset för,att det finns minst dryga 8.000 sjuka "vänner",kvar i hans psykopatiska värld ! Må högre krafter hjälpa dem.....

    SvaraRadera
  3. Borderlinefeldt häckar i lägenheten i det invandringsbefriade Täby och hoppas på att bli erbjuden det vanliga knäcket i någon internationell organisation och där erhålla obscent hög och skattefri lön.

    Politiker brukar ta hand om varandra med hjälp av våra pengar.

    Tvi vale.

    SvaraRadera
  4. Moderaterna har drygt 52 000 medlemmar så inte ens var sjätte medlem bryr sig om honom.

    SvaraRadera
  5. Hans politiska illgärning kommer att förfölja honom livet ut.

    SvaraRadera
  6. Halvfärdig, ja det låter verkligen olycksbådande!

    SvaraRadera
  7. Vi är många som är helfärdiga med den gubben.
    Ska han likt Mona Muslim poppa upp ur sin låda och ropa hej och se dum ut. Liksom påminna att han finns till förfogenhet om nu nån vill ha honom. Tror inte många är sugna efter en avdankad stassminister

    SvaraRadera
  8. "Hej-hej" har fått ett nytt ansikte.

    SvaraRadera