fredag 31 juli 2015

AKB - musen som röt.

Moderaterna vill se skärpt lagstiftning mot terrorism och föreslår i dag att säkerhetspolisen ska få ökade möjligheter till signalspaning samt att det i svenska pass ska skrivas in förbud mot att besöka vissa länder. 

AKB  - hold your horses - har vaknat: 

– Läget är allvarligt, vi har ju påmints om de senaste(?) veckorna(?) om både den internationella terrorismen och att svenska(?) medborgare deltar i den och det måste stoppas (!), säger Anna Kinberg Batra (M). 

Min reaktion?Titta i klippet här.

3 kommentarer:

  1. För den länken får du minst :) ;) ;) glada gubbar av mig !
    Ni får vi inte på något sätt ropa hej.......
    Tror att detta är en tillfällig black-out hos Beata...

    SvaraRadera
  2. Även om jag anstränger mig ordentligt (man ska ju vara snäll och positiv) kan jag inte se något positivt med och av AKB...

    SvaraRadera
  3. Trixa på AKB! Den lätte går jag inte på mer.
    Annana

    SvaraRadera