måndag 29 juni 2015

Hot town, summer in the city.



Jag satt i köer på väg till svärmor. Jag var busy, busy, skulle bara hämta en sak.

Men för resten av stan lekte livet. Den här jänkaren drog alla blickar och beundrande suckar och leenden till sig. De två iscoola grabbarna körde barbröstat mitt på Strandvägen, och föraren var så grym, så han kunde tillåta sig en lite flickaktig snurr med pekfingret i hästsvansen då och då. 

Det här är så svenskt, och jag älskar dom här grabbsen. Inte en fluga har de nånsin gjort förnär. 

Tanken finns inte. Bara lyckan av att vara.

2 kommentarer:

  1. " Men, men e det inte Anders Borg! Va f-n e han raggare? ..."

    Med den knivskarpa analysen så får jag tillönska dig en så pass snusfri sommar som möjligt.

    Mvh
    Plutten

    SvaraRadera
  2. Hahaha, den missade jag!! Men har han bytt ut kuttersmycket??
    Sommarkram till dig också!

    SvaraRadera