tisdag 28 april 2015

På radionyheterna har jag snappat upp två stora svenska politiska nyheter idag.


Nån försöker slå i oss att invandringen till Sverige minskar, och jag tänker att inte ens krigsdrabbade och svältande vill längre bo i ett Sverige, som styrs av ett fullkomligt förryckt 6 % parti och en karlslok som bara är så full of shit.

Och sen har staten meddelat att MP/S nu skiter i DÖ en gång för alla, och chockhöjer skatten på kärnkraft.  Vattenfall  stänger ner reaktorer för att trissa upp energipriset för svenska skatteslavar och på TV låtsas Baylan stolt att det var hans idé. 

Och jag har absolut  inget mer att tillägga, mer än att jag håller med  Barbara nedan.


  1. :s vettlöst och Föregåendeerjag Nästa
  2. Svenska politiker förutom jimmie åkesson

4 kommentarer:

  1. Vilket resulterar i att det endaste de lyckas få upp är skatter...

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  2. Då blir det fler SATANS vindsnurror som förstör vår fina natur. Jag är själv skogsägare så jag vet vad jag pratar om.

    Dessa AS är djävulens verk. Jag undviker numera skogen i möjligaste mån då jag mår fysiskt illa av att se skiten. Annat var det förr då var det ett nöje att klampa runt i vår oförstörda och fina skog.

    Må DJÄVULEN ta dessa miljövidriga miljöpartistiska skurkar och låt dem brinna i evigheters tider.

    SvaraRadera
  3. Det är väl snarare mojo som saknas när det gäller sjuenigheten. Åkesson är den enda partiledaren med ögon, öron och stake. De andra, ursäkta alla kvinnor, tänker snarare med äggstockarna.

    Rolig bild förresten. :-)

    SvaraRadera
  4. Ett jädrans ljugande om minskad invandring. Försöker lugna den utmattade befolkningen som är urbota less på allt elände den för med sig. Påstår dock att ensamkommande pojkar inte minskar, oroande för alla föräldrar till speciellt döttrar.

    Håller med Notetur Nomen vad gäller miljöpartister.

    SvaraRadera